tisdag 3 maj 2016

4 dagar kvar = förkylning!

Min crash-diet eller snarare att "komma i tävlingsform på 10 dagar" flyter på bra! Har turen att jag har så pass bra träningskompisar som hjälper till med motivation och träningspepp.
Jag har lyckats med det spektakulära att dra på mig en rejäl förkylning...! Meeeen vad gör väl det när man ändå ska dricka 8 liter vatten, är ju trots att dags för lite kolhydratstömning. Så medan man lever lite med att snörvla som en förkyld elefant och vara smärre inkontinent så flyter det på. Har inte känt av så stora humörsvängningar, vilket förmodligen inte är så troligt med tanke på att jag precis börjat diet (eller aldrig hann sluta...).

4 dagar kvar och det är tömningsdag 2 av 3. Är ju inte helt fel att skölja ur kroppen från alla baciller och inte vara så hungrig. Nackdelen är att det är ju svårt att få plats vattenflaskan i sjukhusfickan...

Ska även prova fylla på med lite mer kolisar när den dagen kommer, är alltid lite dålig på att fylla ut ordentligt så nu är det bara att kruta järnet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar