söndag 26 juni 2016

Midsommar 2016

Förra midsommar var det bara 2 veckor kvar innan Tammerpokalen. Då stod jag med min rosa 6-pack-bag fullpackad med mat, protein och hade till och med lyckats trycka ner min behändiga matvåg...

Det känns verkligen som att det var fler år sen dess. I år hade jag istället tryckt ner Wii U, externa hårddisken fulltankad med Game of Thrones, träningskläder.. och förstås katt-maskotarna Russin och Chili...!

Helgen har varit fullsmäckad med god mat (riktig mat den här gången!), pajbakning (se bild) lite träning och förstås massa roliga aktiviteter, bland annat en tipsrunda... älskar ju tipsrundor! <3 Det känns konstigt att jag bara för ett år sen skulle upp på min först tävling någonsin, flera gånger fick jag påminna mig själv att det bara var 365 dagar sen och inte mer... för det känns ju som att det hände för SÅ LÄNGE SEN!

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag får min faktiskt rätt så efterlängtade semester. Kommer kanske börja på något nytt träningsschema kommande vecka, får ju se vad kroppen pallar med ;)




image
Russin on the go!


image
Midsommaroutfit :)

image
Limepaj med maräng. Recept kommer på bloggen snart! :)


image

image
I fullt sjå med att ta ner gamla midsommarstången...


image
Supergod sommarbuffé


image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar